معرفی مجموعه اسکیپ مستر تهران
نوشته شده توسط : مسعود

هدف این وبلاگ، معرفی بهترین اسکیپ روم ها و اتاق فرارهای کشورمان ایران است، تا علاقه مندان به مرجعی کامل از مراکز ارائه دهنده این نوع از بازی ها دسترسی داشته باشند. به همین جهت، در این پست قصد معرفی مجموعه اسکیپ مستر، یکی از بهترین ارائه کنندگان بازی های اتاق فرار در شرق تهران را داریم. مجموعه اسکیپ مستر، دارای بیش از سه سال سابقه ارائه بازی های اتاق فرار در شهر تهران می باشد و در حال حاضر سه شعبه در منطقه نارمک دارد. این مجموعه 2 اتاق فرار فعال و یک اتاق فرار در حال راه اندازی داشته که در ادامه این مطلب به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت. در اسکیپ مستر، تمامی پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا رعایت می شود و پس از هر بار خروج بازیکنان تمام قسمت های بازی ضد عفونی می گردد. در این مجموعه، رزرو اتاق فرار تهران از طریق وبسایت امکان پذیر می باشد و علاقه مندان می توانند پس از پرداخت هزینه ای جزئی اتاق مورد نظر را برای تاریخ دلخواه خود رزرو نمایند و مابقی مبلغ را هنگام ورود به بازی پرداخت کنند. اسکیپ مستر، با ایجاد محیطی سالم و خلاقانه برای سرگرمی و همکاری و همفکری افراد، یکی از برترین اسکیپ روم ها در شهر تهران می باشد.

اتاق فرار شکنجه

اسکیپ روم شکنجه اولین اتاق فرار مجموعه اسکیپ مستر است که ژانری ترسناک و دلهره آور دارد و لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازیکنان رقم می زند. سناریوی این بازی حکایت از آلبرت، قاتل سریالی و شکنجه گر معروف دارد که اعتقاد دارد انسان ها ارزش زندگی خود را نمی دانند و برای آن ها بازی طراحی نموده است. شما و گروهتان نیز ناآگاهانه به این بازی مرگبار وارد شده اید و باید از قوانین و مقررات مشخصی که برایتان تعیین شده پیروی نمایید و کارهای خواسته شده را انجام دهید تا بتوانید از این بازی زنده خارج شوید. حال، چطور باید خودتان را از دست آلبرت نجات دهید و چطور او را به دام اندازید؟ همه ی این سوالات را می توانید با شرکت در این اتاق فرار بی نظیر پاسخ دهید. مدت زمان این بازی هیجان انگیز 70 دقیقه است و تنها افراد بالای 18 سال مجاز به ورود به این اتاق فرار می باشند. حداق تعداد ورودی به این اتاق فرار 4 نفر و حداکثر 8 نفر است و مبلغ بلیط برای هر نفر 55 هزار تومان می باشد.

آدرس: تهران – نارمک خیابان 46 متری ثانی خیابان سمنگان پلاک 24 زنگ سمت راست.

اتاق فرار توهم

اسکیپ روم توهم، یکی دیگر از اتاق فرار های فعال مجموعه اسکیپ مستر است که دارای محدودیت سنی +18 سال می باشد. این اتاق فرار در دسته بندی بازی های نسبتا سخت قرار دارد و مدت زمان آن 90 دقیقه می باشد. داستان اتاق فرار توهم از این قرار است که شما و دوستانتان توسط یک شخص قابل اعتماد،به یک مهمانی دعوت شده اید. در این مهمانی به طور ناگهانی دودی اتاق را فرا می گیرد و شما پس از استشمام دود دچار فراموشی و توهم می شوید. با دچار شدن به این توهم، گرفتار یک چرخه مرگبار خواهید شد که تنها راه خروج از این چرخه، کمک به یکدیگر و پیدا کردن راه خروجی است… برای این که بدانید چه چیزی در این اتاق فرار در انتظار شماست، باید به اتاق فرار توهم وارد شوید و این بازی هیجانی را تجربه نمایید. تعداد نفرات مجاز جهت شرکت در این بازی 4 تا 10 نفر است و مبلغ بلیط برای هر نفر 75 هزار تومان می باشد.

آدرس:  تهران – نارمک خیابان 46 متری ثانی نپش خ طاهری بالای بانک صادرات پلاک 179 طبقه اول

اتاق فرار عتیقه

اسکیپ روم عتیقه، جدیدترین اتاق فرار مجموعه اسکیپ مستر است که به زودی راه اندازی آن به اتمام خواهد رسید. داستان این بازی، داری ژانری ترسناک و معمایی می باشد و بدین صورت عنوان شده است که "همسایه جدید ما، آقا ارسلان یه فرد میانساله که رفتارای عجیبی داره! اکثرا جلوی خونه اش میشینه و به همه ی رفت و آمده ها ، خوب دقت می کنه. یکروز در حال برگشت به خونه بودم که جلوم رو گرفت و پیشنهاد عجیبی بهم داد! گفت در ازای آوردن یه عطیقه از یه خونه قدیمی که داخل تهران هم هست، کلی پولدار میشم! میگفت دیگه کار من نیست هم سنم زیاده و هم نمیتونم زیاد سر پا وایسم، و کار شما جووناس! ولی هرموردی که لازم باشه رو میتونه بهمون بگه و به ما کمک کنه! جواب خاصی نتونستم بدم چون راستش حرفاش کمی برام عجیب بود. برا همین پیگیر اون خونه شدم! یه خونه قدیمیه ، با اینکه سکنه نداره اما سر و صدا ازش شنیده شده! انگار کسی اونجا دیگه نرفته یا اگه هم رفته معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده چون هیچ اطلاعاتی نیست. انگار که فقط اقا ارسلان خبر هایی داره! خیلی کنجکاو شدم که این کار رو انجام بدم، اما واقعیتش ترسیدم. به چند نفر سپردم که اگه کسی حاضر شد این ریسک رو انجام بده با این خطر ها مواجه بشه حتما بامن تماس بگیره. هنوز منتظرم که بالاخره تلفنم زنگ بخوره…" مدت زمان این بازی 70 دقیقه و تعداد نفرات مجاز جهت شرکت در آن 4 الی 8 نفر عنوان شده است. این بازی به زودی در شعبه 2 مجموعه اسکیپ مستر قابل دسترس می باشد و علاقه مندان می توانند در آن شرکت نمایند.

آدرس: تهران – نارمک خیابان 46 متری ثانی خیابان سمنگان پلاک 24 زنگ سمت راست.

 

 





:: برچسب‌ها: اسکیپ روم تهران , اتاق فرار تهران , اتاق فرار نارمک , اتاق فرار شرق تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: