معرفی بهترین اسکیپ روم های تهران
نوشته شده توسط : مسعود

آشنایی با بهترین اسکیپ روم های تهران به شما کمک می کند تا در انتخاب مکان مناسب جهت گذراندن یک ساعت هیجان فراموش نشدنی، بسیار راحت تر تصمیم گیری نمایید. اگر به بازی های اتاق فرار و اسکیپ روم های ترسناک علاقه مند هستید و در شهر تهران ساکنید، این مطلب دقیقا برای شماست! همانطور که می دانید، اسکیپ روم ها بازی هایی گروهی هستند که از فیلم های ترسناک و هیجان انگیز هالیوودی الهام گرفته شده اند و لحظاتی فراموش نشدنی را برای شرکت کنندگان رقم می زنند. امروزه اتاق فرارهای زیادی در شهر تهران راه اندازی شده اند که به دلیل داشتن تنوع بسیار زیاد و سناریو و ژانرهای مختلف، شرایطی را فراهم می کنند تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند لحظات خاطره انگیزی را تجربه نمایند. به همین دلیل، آشنایی اولیه با بهترین اتاق فرارهای تهران، می تواند شما را در انتخاب سناریو و بازی که باب سلیقه تان باشد یاری نماید. به همین جهت، در ادامه این مطلب نیز به معرفی برترین اسکیپ روم های شهر تهران خواهیم پرداخت.

اسکیپ روم آتش زاد

اولین و معروف ترین اسکیپ روم شهر تهران، اتاق فرار آتش زاد می باشد که در مجموعه اگزیت گروپ قرار دارد. مدت زمان این بازی 100 دقیقه می باشد و در دسته بندی بازی های نسبتا سخت قرار می گیرد. برای شرکت در این بازی گروهی 4 تا 8 نفره نیاز می باشد و مبلغ بلیط برای هر نفر 85 هزار تومان است. سناریوی این بازی حکایت از جولای 1992 دارد که در بالتیمور پیرمردی تنها به نام استفن درو، در خانه خود خودکشی می کند. او چندی پیش در حادثه مرگبار آتش سوزی خانه اش، همسر و فرزندان خود را از دست داده بود و حال پس از مدتی، خبر خودکشی او به گوش اهالی شهر رسیده است. اما تیم تحقیقات پلیس پس از بررسی شواهد و مدارک موجود، با وجود برخی علائم مشکوک در خانه او، مرگ وی را خودکشی ناشی از افسردگی و فشار روحی اعلام کرد و پرونده مختومه می نماید. در دسامبر 1992 فرد مشکوکی که نیمه شب و به صورت مخفیانه، سعی در ورود به خانه خالی از سکنه آقای درو داشت، دستگیر می شود. در پی بازجویی های انجام شده از سارق، کارآگاه پارکر به حقایق جدیدی از آن خانه دست پیدا کرده و تیم تحقیقاتی خود را برای بررسی دقیق تر به آنجا می فرستد. پرونده مختومه خودکشی دوباره به جریان افتاده و اکنون همه چیز به شما، تیم تحقیقاتی آقای پارکر بستگی دارد... آیا می توانید به راز خانه آقای درو پی ببرید...؟ آدرس این اتاق فرار بی نظیر در اتوبان باقری، تقاطع اتوبان زین الدین، بلوار مطهری، کوچه سوم شرقی و پلاک 5 قرار دارد.

اسکیپ روم خونه جنی

دومین و بهترین اتاق فرار تهران از دیدگاه کاربران، اسکیپ روم خونه جنی است که در مجموعه تاج اسکیپ روم قرار دارد و سناریوی آن بر اساس داستان کلبه جن زده ی معروف در شهر انزلی طراحی شده است. آدرس این اتاق فرار هیجان انگیز در خیابان ستارخان، سه راه باقرخان، جنب سفره خانه باغ فردوس، پلاک 168، طبقه همکف می باشد که برای ورود به آن به گروه هایی 4 تا 6 نفره نیاز خواهید داشت. میزان هیجان و ترس در این اسکیپ روم بسیار بالا بوده و جزو اتاق فرارهای سخت محسوب میشود. داستان این اسکیپ روم از این قرار است که، فردی که از خونه جنی جان سالم به در برده است از شما درخواستی دارد. این درخواست آن است که به او کمک کنید دوباره به آن خانه برگردد و راز آن را برملا نماید. در اتاق فرار خونه جنی ، شما باید با غلبه بر ترس و دلهره خود، از خانه تسخیر شده جان سالم به در ببرید و راز عجیب آن را کشف کنید. قیمت بلیط جهت شرکت در این بازی نیز برای هر نفر 80000 تومان می باشد.

اسکیپ روم سوخانوفکا

سومین اسکیپ روم معروف تهران، اتاق فرار سوخانوفکا می باشد که در مجموعه ایکس اسکیپ و منطقه شریعتی قرار دارد. آدرس کامل این اتاق فرار، پایین تر از  ظفر، بن بست افضل پلاک 20، واحد 17 طبقه 2 است و مدت زمان بازی 75 دقیقه می باشد. اسکیپ روم سوخانوفکا، سناریویی ترسناک دارد که حکایت از بیستم دسامبر 1992، تقریباً یکسال پس از فروپاشی شوروی و کشف شکنجه گاه های استالین می کند. در این زمان، هنوز یکی از مخوف ترین شکنجه گاه های گولاگ به اسم سوخانوفکا کشف نشده است و فردی که جز شکنجه تاسرحد مرگ چیز دیگری نمیداند، شما خبرنگاران را به بهانه تهیه گزارش به این شکنجه گاه مخوف می کشاند تا انتقام اعدام شدن پدرش را از شما بگیرد … وحشت مرگ زجرآوری در انتظار شماست … اگر به این اتاق فرار جذاب علاقه مند هستید، می توانید گروهی 4 تا 8 نفره تشکیل دهید و به این اسکیپ روم نسبتا سخت مراجعه نمایید. 

اسکیپ روم قصر جن زده

چهارمین اتاق فرار برتر در شهر تهران، اسکیپ روم قصر جن زده است که در مجموعه طوفان ذهن قرار گرفته است. سناریوی این اتاق فرار در مورد مردی است که میخواهد همسر خود را در روز سالگرد ازدواجشان سورپرایز کند. فرانکو رومینو برای جشن سالگرد ازدواجش، همسرش الیزابت را با یک کشتی تفریحی به دریا می برد و پس از طوفانی شدن دریا، کشتی آنها غرق می شود. آن دو پس از به هوش آمدن در یک ساحل دور افتاده، برای نجات خود به سمت جنگل حرکت کرده و به قصری ترسناک میرسند. حال شما و همگروهی هایتان پس از دریافت پیام درخواست کمک فرانکو، برای نجات اون و همسرش به سمت قصر جرکت کرده اید. فراموش نکنید که آنجا قصری جن زده است... برای این که بدانید در این اسکیپ روم چه چیزی در انتظار شماست، باید گروهی 4 تا 10 نفره تشکیل دهید و در مدت زمان این بازی 70 دقیقه خود و گروهتان را نجات دهید. هزینه بلیط برای هر نفر 70 هزار تومان است و آدرس این مجموعه بی نظیر،  پیروزی، خ 5 نیرو هوایی، بالاتر از فلکه دوم نیروهوایی، خ 4/37 می باشد.

اسکیپ روم هیولا

پنجمین اسکیپ روم بی نظیر تهران، اتاق فرار هیولا است که دارای ژانری ترسناک و هیجان انگیز بوده و در مجموعه اسکیپ مستر قرار دارد. داستان این بازی در مورد اتفاقی در سال 1890 میلادی می باشد که در آن تعدادی جنازه تازه دفن شده، به طور مرموزی از قبرستان ناپدید می شوند. شما و گروهتان، یک تیم کاراگاهی هستید که مسئول پیگیری این اتفاقات میشوید و پس از کمین های متوالی یک شب با دنبال کردن شخصی که نبش قبر میکنه به یک عمارت میرسید و برای دستگیر کردن مجرم و پیدا کردن باقی جنازه ها وارد عمارت میشوید و … حال چه پیزی در این عمارت در انتظار شماست؟ اتاق فرار هیولا، با قرار دادن چالش های دلهره آور پیش روی بازیکنان، لحظاتی جذاب و دیدنی به وجود می آورد. شما عزیزان می توانید گروهی 4تا 8 نفره تشکیل دهید و در مدت زمان یک ساعته راز این عمارت را پیدا نمایید. محدودیت سنی برای ورود به اتاق فرار هیولا، +18 سال می باشد و آدرس آن؛ نارمک، خیابان 46 متری ثانی، نپش خ طاهری، بالای بانک صادرات، پلاک 179، طبقه اول می باشد.

اسکیپ روم گنج مردگان

ششمین اسکیپ روم بی نظیر در تهران که در مجموعه اسکیپ ویژن قرار دارد، اتاق فرار گنج مردگان است. سناریوی این بازی حکایت از گروهی باستان شناس دارد که برای پیدا کردن یک گنجینه افسانه ای در دل کشور هند سالها تحقیق کرده اند. حال پس از مدتها موفق به کشف یک نقشه مرتبط به گنجینه گشته اند که این نقشه باستان شناسان را به ورودی یک غار عجیب هدایت میکند. شما و گروهتان در نقش باستان شناسان این اتاق فرار هستید که باید پیدا کردن گنج وارد غار شوید و بازی ترس و هیجان از همین نقطه آغاز میشود. در این غار چه چیزی در انتظار شماست را می توانید با تشکیل گروه های 4 تا 8 نفره و ورود به این اتاق فرار جذاب تجربه نمایید. اسکیپ روم گنج مردگان، از لحاظ دشواری جزو دسته بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و دارای محدودیت سنی +16 سال است. مدت زمان این بازی 60 دقیقه است و برای کسانی که به اتاق فرارهای ترسناک علاقه ای ندارند، به صورت معمایی نیز قابل اجرا میباشد. آدرس اتاق فرار گنج مردگان نیز اتوبان خررازی، خیابان کاشان جنوب، خیابان میلاد ۲، تقاطع میلاد پنج و میثاق یکم، پلاک ٣ می باشد.





:: برچسب‌ها: اتاق فرارهای تهران , اسکیپ روم های تهران , اتاق فرار ترسناک در تهران , بهترین اتاق فرارهای تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 1196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: